Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun yönetmeliği gereği, iptal taleplerinizi yazılı olarak vermeniz gerekmektedir. Yazılı talebiniz ulaştığında, takip eden 24 saat içerisinde SMS ile iptal talebinizin alındığı bilgisi sizinle paylaşılır ve yayınlarınız kapanır, 7 gün sonra üyeliğiniz iptal olur. İptal talebinizi verdikten sonra 24 saat içinde bu SMS’i almadığınız taktirde talebiniz bize ulaşmamıştır ve talebinizi yinelemeniz gerekmektedir. Bu durumun tekrar etmesi halinde Digiturk Müşteri Hizmetleri’ni +90 (212) 473 73 73 arayarak yardım alabilirsiniz. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun ilgili yönetmeliği gereği, yazılı iptal talebinizin işleme alınabilmesi için aşağıdaki bilgilerin eksiksiz olarak tamamlanması gerekmektedir:
• Nüfus cüzdanınızın arkalı önlü fotokopisi,,
• İmzanız,
• Size Ulaşılabilecek bir cep telefon numarası,
• Neden iptal etmek istediğiniz,
• İptalini istediğiniz üyeliğinizin numarası veya digital kart numarası
İptal yöntemleri:
1. 90 (212) 473 99 99’a faks göndererek,
2. Size en yakın Digiturk Yetkili Teknik Servis’lerine giderek,
Teknik servis listesi: http://www.digiturk.com.tr/destek/teknik-servis
3. Adresimize mektup göndererek,
Adres bilgileri:
Krea İçerik Hizmetleri ve
Prodüksiyon Anonim Şirketi
Abbasağa Mah. Sungurlar İş Hanı
No:45 Kat: 1-2-3
Beşiktaş 34353 İstanbul
1. 90 (212) 473 99 99’a faks göndererek,
2. Size en yakın Digiturk Yetkili Teknik Servis’lerine giderek,
Teknik servis listesi: http://www.digiturk.com.tr/destek/teknik-servis
3. Adresimize mektup göndererek,
Adres bilgileri:
Krea İçerik Hizmetleri ve
Prodüksiyon Anonim Şirketi
Abbasağa Mah. Sungurlar İş Hanı
No:45 Kat: 1-2-3
Beşiktaş 34353 İstanbul